
REGULAMIN
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy baby-coo.pl prowadzony jest przez Jolantę Mędrala prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Trast Jolanta Mędrala z siedzibą przy ul. H. Słojewskiego 5,05-552 Łazy, REGON: 011989554, NIP: 5221130548, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (dalej jako „Sprzedawca”).
- Kontakt ze Sprzedawcą może odbywać się za pomocą poczty elektronicznej wysyłanej na adres: baby-coo.jm@o2.pl, lub telefonicznie pod numerem 730148138.
- Działalność Sprzedawcy jest skierowana do użytkowników indywidualnych i odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem.
- Zawartość serwisu internetowego baby-coo.pl nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu.
- Do korzystania z usług serwisu internetowego baby-coo.pl za pośrednictwem serwisu internetowego niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na korzystanie z zasobów Internetu, skrzynki pocztowej e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW.
Składanie zamówień
- Sprzedawca porozumiewa się z Klientem drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości wysyłanej na adres e-mail Klienta.
- Ceny towarów znajdujących się w ofercie serwisu internetowego baby-coo.pl wyrażone są w złotych polskich.
- Ceny towarów znajdujących się w ofercie serwisu internetowego baby-coo.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Dla Klienta oraz Sprzedawcy wiążące są informacje zawarte w serwisie internetowym baby-coo.pl przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Aktualne koszty i czas dostawy dostępne są na stronie serwisu baby-coo.pl.
Przesyłki realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
Dostawa
- W przypadku nieobecności klienta w domu kurier ma prawo podjąć drugą próbę doręczenia kolejnego dnia roboczego. Sklep nie ma wpływu na godziny dostarczanych przesyłek przez firmę kurierską.
- Serwis baby-coo.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronach serwisu i przesłanie go do serwisu baby-coo.pl .Poprawnie złożone zamówienie definiuje następujące kwestie:
a. dane kontaktowe i adresowe: zamawiającego, odbiorcy i płatnika
b. co najmniej jedną pozycję określonego produktu wraz z liczbą sztuk i jednostkową ceną, a w przypadku zamówienia obejmującego więcej niż jeden produkt - informację o liczbie zamawianych sztuk poszczególnych produktów wraz z ich jednostkową ceną - Wypełniając formularz, dodatkowe informacje na temat zamówienia można dopisać w miejscu poświęconym na UWAGI.
- Serwis baby-coo.pl w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do jego rzetelności.
Potwierdzenie i weryfikacja zamówień
- Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą wiadomości wysyłanej na adres e-mail Klienta.
- W przeciągu 24 godzin (dni robocze) od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia przeprowadzana jest jego weryfikacja, w ramach której ustalane są szczegóły dostarczenia przesyłki. Weryfikacja odbywa się telefonicznie lub poprzez pocztę e-mail.
- Jeżeli weryfikacja nie nastąpi w deklarowanym czasie, może to oznaczać, że dane umieszczone przy składaniu zamówienia były błędne. W takiej sytuacji obowiązek skontaktowania się z serwisem baby-coo.pl leży po stronie Klienta. Brak takiego kontaktu w przeciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia skutkuje anulowaniem zamówienia.
Dostarczanie zamówionych produktów
- Serwis baby-coo.pl zobowiązuje się do wysłania Klientowi towarów posiadanych w magazynie w terminie od 48 do 72 godzin od momentu weryfikacji zamówienia. Czas ten obowiązuje dla dni roboczych. W przypadku problemów z realizacją zamówienia w wyżej podanym terminie będziemy kontaktować się z Państwem indywidualnie.
- Do terminu realizacji zamówienia przez serwis baby-coo.pl należy dodać czas dostarczenia przesyłki przez przewoźnika. Serwis baby-coo.pl nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej tj. odbioru osobistego.
Płatności
- Serwis baby-coo.pl proponuje swoim Klientom następujące formy płatności:
- kurierowi przy odbiorze przesyłki (tzw. pobranie),
- przelew natychmiastowy
- przelewem na konto w terminie 7 dni od złożenia zamówienia, przesyłka zostanie wysłana po wpłynięciu pieniędzy na konto sklepu.
- Do każdego zakupu Klient otrzymuje dokument zakupu paragon/fakturę.
Reklamacje
- Wszystkie produkty oferowane przez serwis baby-coo.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu w zakresie określonym przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 ze zm.).
- Ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia produktu przechodzi na konsumenta w momencie wydania mu produktu przez Sprzedawcę lub działającego na jego rzecz przewoźnika. Reklamacji produktu dokonuje się poprzez zawiadomienie Sprzedawcy o niezgodności towaru z umową.
- Konsument traci uprawnienia do złożenia reklamacji, jeżeli przed upływem roku od stwierdzenia wady produktu nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
- Do reklamowanej rzeczy zaleca się dołączyć dowód zakupu lub jego kopię, co ułatwia rozpatrzenie reklamacji.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
- Informujemy również, że Konsument posiada również możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczenia, w tym:
a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy.
b) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą.
c) skorzystanie z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów
Zwroty towarów
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Klient, który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę: TRAST Jolanta Mędrala ul. H. Słojewskiego, 05-552 Łazy, telefon 730148138, e-mail: baby-coo.jm@o2.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pisma wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Zwracaną rzecz wraz z dowodem zakupu proszę odesłać na adres: TRAST Jolanta Mędrala, Kostowiec ul. Przemysłowa 75 mag. Nr 4, 05-831 Młochów
- Nie odbieramy żadnych przesyłek za pobraniem.
- Produkt zakupiony przez Klienta ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwracany przez Klienta produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Jeżeli jest to możliwe, produkt powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Koszt zwrotu produktu ponosi Klient. Jeśli Klient odesłał zwracany towar w inny sposób niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, to Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Klient jest zobowiązany dokonać zwrotu produktu niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej rzeczy.
8. Sprzedawca dokona zwrotu płatności na wskazany w formularzu nr konta.
Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 z późń. zm.), Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 014, poz. 827).